"Hospital Feedback"

About: Charing Cross Hospital

I received an letter for an appointment at the fracture clinic on Mpnday 18th January 2016 I arrived in good time only to be told that the surgeon whose care I was supposed to be under had left some 4 years ago.

I made a complaint about this and received an automated reply indicating I would receive a response within 72 hours in keeping with tradition I have not received a reply,absolutely disgraceful.

Does the NHS have any regards for it's patients.

Story from NHS Choices

Do you have a similar story to tell? Tell your story & make a difference ››

Responses

Response from Charing Cross Hospital

Imperial College Healthcare NHS Trust is sorry to hear that you have cause to raise a complaint about the Fracture clinic at Charing Cross hospital and that you haven't received a reply to the complaint you have logged.

Patient Advice and Liaison Service (PALS) have looked into this and your formal complaint has been responded to.

The formal complaints team wish to reassure you a response has been posted to you and you should receive this shortly.

If you still have concerns about this, please contact PALS by telephone on 0203 313 0088 or email pals@imperial.nhs.uk

  • {{helpful}} of {{total()}} people think this response is helpful