"Not happy"

About: Broadgreen Hospital

on 26.11.2015

I saw the consultant, who ordered an urgent biopsy, I did all the pre meds an hour after seeing him 3 weeks later -no appointment

I have tried phoning their office many times in the last week, always an answerphone!

Yesterday, 16.120.2015

My GP managed to speak to someone , who was not their secretary, who told them no biopsy request was in the system...

This is not the first incident with this department....

I may have cancer, and it's being ignored

How can this department be run like this?

Story from NHS Choices

Do you have a similar story to tell? Tell your story & make a difference ››


Response from Royal Liverpool and Broadgreen University Hospitals NHS Trust

Thank you for your comment. We are sorry that you haven't had a good experience with us. Because we don't know which department you are referring to and because we don't have any of your details, we can't look into the issues you are having. Can you please contact us so we can help? You can call our PALS team on 0151 706 4903/2265 or email pals&complaints@rlbuht.nhs.uk


Response from Broadgreen Hospital

Thank you for your comments. We are sorry to hear that you haven't had a good experience with our Urology service. We would like to find out more from you so we can investigate your concerns properly. If you would like to contact the Patient Advice and Liaison Service (PALS), they will be able to help. You can contact them by phoning 0151706 4903/2265, via complaints@rlbuht.nhs.uk or typetalk 18001 0151 706 4903/2265

  • {{helpful}} of {{total()}} people think this response is helpful